Rekordsnabb

Bonjour! Idag gick jag faktist upp klockan halv nio.  När jag hade ätit kollade jag på busstiderna som gick till torp.

Då gick de en buss vid 09.35 och så kollade jag på klockan och då var den 09.26 och jag satt i pyjamas och hade inte änns börjat göra mig iordning. Så jag slängade på mig lite konstiga kläder (de som låg överst i lådan :p) och borstade tänderna samtidigt.

Sen när jag började springa till bussen kom jag på att jag hade glömt lappen med busstiderna hemmma så jag fick springa hem och hämta den och sen till bussen igen och jag hann som tur var...
Haha jag är stolt över mitt rekord att göra mig klar och hinna med bussen :p Aja nog tjatat om det...

Som jag har sagt innan så läser ju jag en blogg om en tjej som är väldigt duktig på att baka och komma på nya idéer...
Bloggen heter kvinnan.blogspot.com. Titta här vad hon gjorde här om dagen...

Små chokladmuffins i sånnadär ketchuphållare som man får på Mcdonalds...
Smart... Undrar bara hur man får tag på sånna. Man kanske får tjuva lite
i smyg, vem vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0