Pinsamt

Idag i skolan när vi hade SO och jag satt vid en dator upptäckte jag att jag hade ett hål i mina byxor...
Det var gasnka litet, så jag tänkte väl inte mer på det. Sen när jag satte mig ner på stolen så hörde jag hur dom sprack till och gick upp ännu mer :S Haha hoppas att inte allt för många såg... Sen skulle Bea hjälpa mig lite och fixa hålet så vi tog en tejprulle och började tejpa igen hålet, men typ efter nån minut så låsnade allt igen haha vi är sämst! Tur att det var näst sista lektionen och gympa efter!


Jag kanske borde ta och investera mig ett par nya brallor, va tycker ni?



Kanske några av dessa jeans från ginatricot kan ersätta dom gamla!? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0