Öppna magen på ett får

Senare så åker vi till kyrkan och de är sista gången idag, sorgligt ;p Idag skulle vi ha picnick ute med fika och så men om de regnar blir de nog innepicnick istället ;).

Förra söndagen misshandlade vi ett får, den har en dragkedja på magen så vi öppnade fåret och tog ut bomullen hahaha stackarn... Sen stoppade Lucas in min mobil långt in i fåret och stängde magen. Haha de låter hemskt men sånna är vi i kyrkan förstår ni, nejdå :p

När jag skulle ta ut min mobil kunde jag inte hitta den i fåret, haha de tog allt en stund hoppas ingen såg att jag satt där och grävde i ett stackars får ;)

Ni fattar att de var ett lådsas får va !? Så hemska är vi faktiskt inte så vi öppnar magen på ett riktigt får usch va äckligt de låter !!!

Lucas sitter där borta och mosar fåret... Hihi :)


Kommentarer
Postat av: Wilma Olsson

Haha! :D

2011-05-29 @ 14:29:40
URL: http://www.wilmaolsson.devote.se
Postat av: Svar till Wilma

Haha, du kanske ska med till kyrkan nån gång, eller vad säger du! :p

2011-05-29 @ 15:19:33
URL: http://johannajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0