My day in pictures

Hola, de är de enda ord på spanska jag kan :p Idag har vi nämligen fått lapp som vi ska kryssa i vilket språk man ska ha på högstadiet. Jag ska ta spanska som första val och sen tyska :)
Första val är spanska!

Andra val är tyska!

På morgonen åkte jag en sånhär fin buss in till stan...

I stan mötte jag domhär coolingarna (H)

När vi kom fram till skolan var jag tvungen att ta kort på lite fina blommor :p

När vi hade NO och min grupp pratade om rävar och målade en ful björk på ett papper...

Efter lunchen satte jag och Bea fast lite fina blad och blommor i håret :)

På musiken började de klia i ögat och då var vi så smarta så vi kom på att
jag är allergisk mot pollen, haha dumhuvuden är vi, jag vet :p
(söt bild från 4:an, haha jag står på andra raden med fin lugg och allt)

Påvägen till bussen var jag tvungen att ta kort på fler blommor, hihi
hoppas ingen såg mig...

När jag kom hem gav jag mig själv en sånhär som belöning för att jag klarat
första dagen på veckan i skolan :p

Sen lekte jag med min bästis (a)
 
Haha dedär var alltså min dag i bilder!! Känner mig väldigt pysslig just nu! :p
Tänk om jag råkar trycka på delete knappen nu och allt åker bort, gaaaaah...

Ha de bäääst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0