99,7 av 100 :s

Tjenare gänget! :p

Nu har jag kommit hem från skolan och ätit lite ris i frutti, mums :). Skönt att vara ledig några dagar nu tycker jag och speciellt om de blir sånthär fint väder också!

Idag i skolan har vi haft lite blandat, nu är de mest att göra klart grejer som gäller. Vi har läst lite text till So-provet som vi ska göra nästa vecka och sen har jag, Bea, Elin, Carro & Alva fortsatt med vårt lilla bildspel till skolavslutningen.

Lilla å lilla, de är faktiskt ganska stort. Vi kollade idag hur mycket utrymme de fanns kvar och då stod de att vi andvänt 99,7 av 100 haha många bilder blir de iaf :D.

Här får ni smakprov på vilka ris i frutti som finns just nu!

Jordgubbe

Hallon

Hallon och rabarber

Blåbär

Körsbär

Skogsbär

Äpple och kanel

Manna jordgubbe

Manna skogsbär

Manna jordgubbe XL

Hallon XL

Jordgubbe XL

Lättsockrad hallon och persika

Lättsockrad jordgubbe

Låglaktos jordgubbe

Låglaktos skogsbär

Nyhet: Pärondröm

Bra att dom har många att välja mellan och sen att de finns några som är låglaktos också!! :p

Ses snart, ciiioa!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä du beaver, nu missade du allt de nya risifrutti smoothie !

2011-06-01 @ 16:25:55
Postat av: bea

det där var ifårn mig !

2011-06-01 @ 16:26:43
URL: http://bbeasbabbel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men de är ju faktiskt ingen risifrutti utan en smoothie, de hör man ju på namnet! Jag känner mig smart just nu!! :p Hihi vi ses snart :)

2011-06-01 @ 17:04:59
URL: http://johannajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0