Ingen el alls!

Shohoo!

Hoppas ni har haft en chill dag, det har i alla fall jag haft!! Massa mat och gott, jag e proppmätt ;).
Imorgon hade jag kanske tänkt att fixa nya naglar och sen ska jag packa för på måndag åker ju jag på läger :P

Det är ett läger i Dalsland mitt ute i skogen. Ingen el alls! Detta innebär:

• Utedass
• Jordkällare istället för kylskåp
• Sova uppe på höloft i lada
• Tvätta håret och så i en sjö
• Ha med ficklampa om man vill se nått på kvällen
• Diska förhand när man har ätit

Det är verkligen annorlunda mot vad jag är van vid men det ska bli jättekul, längtar så!! :D

Bild från förra året, jag bjuder! :D


Kommentarer
Postat av: Wilma Olsson

Kul! Hur länge är lägret? :D

2011-06-25 @ 10:34:14
URL: http://wilmaolsson.devote.se
Postat av: Svar till Wilma

Aa, det är måndag till fredag! :)

2011-06-25 @ 11:02:26
URL: http://johannajustnu.blogg.se/
Postat av: Annie

Verkar roligt! Är det bara de ni ska göra lixom? eller är det ngt speciellt ni ska göra där eller är det bara typ en utmaning att leva utan el? :) Svara gärna i ett inlägg! :D <333

2011-06-25 @ 13:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0