Elin kommer

Godmorgon everybody! ♥
Om en halvtimma typ så kommer Elin hit och hon ska sova över också, jippie!! Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på idag men vi har lite idéer...

Kul kommer det bli i alla fall :).
Då drar man till Liseberg med Elin dåe;D<333 Hon ska sova här också(((:YElin ska sova här:D!<333333333(:
SpegelhusetxDShennare;P Idag har jag städat och vart med Skutten och så:D Nu väntar jag på att Elin-Pelin ska komma och sova över här;) Bilder kanske kommer...<3 Idag fyller Evelina-Den fina år, så alllllllla ska säga grattis till henne;*
Hallo;P Nu har jag och elin och Benjamin spelat in en låt, skitbra blev de;D<33 Ha de gott igelkott nu går vi och lägger oss(a)§ / Johanna å Elin(((:
Några gamla bilder på mig & Elin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0