Byxelkrok

Godkväll !

Nu sitter jag i mormors lägenhet i min gamla hemstad i Småland. Jag bodde här tills jag var 6 år och sen flyttade vi till västkusten istället. Massa minnen poppar upp när man kör genom stan :). Saknar det allt!

Igår var det dåligt väder och det blev mest att vi satt inne, men då passade jag på att lära mig Monopol, vi höll på jättelänge och jag kom 3/4, haha men jag blir bättre och bättre!! På kvällen åkte vi till ett ställe som jag tycker har världens fulaste namn. Stället heter Byxelkrok ahahah inte så snyggt namn, men go pizza hade dom i alla fall. Vi åkte till stranden och åt pizza medans solen gick ner...

Idag har vi legat på stranden på Öland och stekt & badat och nu på kvällen kom till mormor!

Kommentarer
Postat av: Wilma Olsson

Åh nu ska du veta att det dyker upp massa roliga minnen för mig med när du säger Byxelkrok! Måste vara det konstigaste namnet som finns på en "by" eller vad man ska säga! Vi var nämligen där och åt på en resturang som låg alldeles intill havet, Pappa och en massa andra folk jobbade ju som brandmän om det skulle hända något, och då hade vi som en avslutninsmiddag på den resturangen i byxelkrok, har ni besökt Böda Camping då? där vi var :D. Ha det så bra så får vi hitta på något sen när du kanske kommer hem! Kram, hälsa Öland från miiiiiiiiiig!!! :D

2011-07-20 @ 12:08:32
URL: http://www.wilmaolsson.devote.se
Postat av: Svar till Wilma:

Ja Byxelkrok är en härlig by fast med fult namn ;). Yes det var faktiskt på Böda camping som vi bodde! Ja vi får höras när jag kommer hem, det blir formodligen i slutet av vekcan! :) <3

2011-07-20 @ 22:08:43
URL: http://johannajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0