4 fakta om dagen

Godkväll alla läsare :) Nu ska jag strax dra täcket över huvudet och sova några timmar...
Jättehärlig dag idag, det känns verkligen att det är sommarlov!

4 fakta om dagen: 
• Jag åt pannkakor till frukost.
• Jag badade i saltvatten med mina skrubbsår, aaaj!!
• Jag matade min kanin med paprika.
• Jag kollade på "Stallkompisar" och det var så sorligt att jag började gråta en gång.

Imorgon ska jag fortsätta med ett litet projekt jag började med idag, ni får se det när jag är klar. Sen hade jag tänkt skriva lite brev till några kompisar, bada minst 2 gånger ;), åka till torp och kanske köpa en kokbok med recept på cheesecakes, hemmagjord glass, pizza, pasta och bröd i och fixa klorna på Frasse.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0