Sundsvikslägret 2011

Förra veckan så var ju jag på läger. Det var 59 stycken som var med på lägret. Jag delade rum med Bea och Elin.

På dagarna badade vi mycket, tävlade, hade olika aktiviteter, jag hade valt paddling och pyssel. Vi hade samlingar på morgonen och på kvällen.

Sista natten var det spöknatt. Man fick en hink fylld med vatten som laget skulle bära genom skogen medans folk hoppade fram och srämdes och de som hade mest vatten kvar i slutet vann.

Den kvällen var vi nere vid havet och tittade på marelden, fint! Vi gick och la oss fem- halv sex och då var det redan ljust ute ;). Ett väldigt lyckat läger som jag inte kommer glömma...

Haha, en kväll stod jag, Elin och Bea inne på toaletten och sjöng julsånger i typ en halvtimma :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0