Snett hus?

Dagen började med att vi åt frukost på hotellet, ni vet sådär överdrivet mycket så man nästan mår lite illa, haha :)

När vi hade lastat in väskorna i bilen checkade vi ut och åkte in till Folkets park inne i stan. Där körde vi minigolf och det gick faktiskt ganska bra för min del (iaf om man jämför med hur duktig jag brukar vara, hihi) jag kom faktiskt 3/6 så det var skickligt av mig!!

Det var jättevarmt så när vi hade spelat klart så vi var tvungna att köpa lite glass på ett Ben&Jerry caffe, hur gott som helst och om man beställde en kula så fick man tre vilket inte alls gjorde nått :D. Jag tog en smak med brownies i och en med hallon och choklad!

När vi var klara i parken så åkte vi till en byggnad i Malmö som heter Turning Torso. Det är ett jättehögt hus som är vridet. Ni fattar om ni ser bilden ;)


Sånna här påskägg låg utspridda på gågatorna i Malmö. Det här ägget
hade massa fjädrar på sig.

En stor blomma med fontäner som små barn badade i.

Turning Torso!

Njut nu av de sista dagarna på påsklovet! :)
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0