Värdefulla rubiner

Hejsan! Nu är jag hemma från en finfin dag i skolan. Först hade hela klassen no
men vi pratade mest om annat! Efter en lång men välbehövlig svenskalektion var
det dags för so då vi fick se på bergarter med rubiner i.

Vår lärare berättade att om man tog loss rubinerna kunde de vara värda 20 000
kronor eller något sånt. Där ser man!! Nu måste jag ta och skynda på med mina läxor. 

Efter det ska jag gå ut, solen skiner nämligen och himmlen är klarblå! 

Senare ska jag sprätta på en ny Juliatidning som jag fick igår!


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv. Åh tack, vad kul att du tycker så om min dans! :)

2012-02-15 @ 15:49:34
URL: http://josefinfrankert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0