Johanna på Nyhem

Hallå världen :)

Nu har jag anlänt hem igen... Det känns som vi har varit borta längre än en natt, så extra skönt är de att vara hemma igen. När vi kom till Nyhem igårkväll så gick vi på ett möte direkt och vilket drag det var i musiken, hur bra som helst!!

Det var väldigt mkt folk och dom sa att dom aldrig någonsin serverat så många luncher som den dagen ;)!

Vi sov på ett väldigt gammeldags och fint hotell, sängarna var hur sköna som helst! Dagen efter (idag) så gick jag på barnmöte, haha det kändes som jag var en halvmeter längre än alla andra när vi stod upp, men det var iaf kul :).

Senare var vi på godisfabriken som ligger i närheten. Jag var förvånad över hur dom fick plats med så mkt godis i en sådan liten butik...








På kvällen åt vi kvällsmat i mina kusiners husvagn. Dom var typ beroende
av nutella, hihi ;).

Det här är en ballong som man  blåser upp och sätter fast i propellergrejen
och så flyger den högt upp i luften som en helikopter. Så kul hade vi det idag haha :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0