Änglafest

Hejsan :)

Idag var jag redan klockan ett i folkets hus för att öva inför änglafesten.

Det är en fest med musik, dans, drama, glass, pyssel, ansiktsmålning och fler aktiviteter, typ sumobrottning med sånna där fina dräkter :p. 

Festen är för barn mellan ungefär 2-10 år. Jag, min kusin och en lite yngre tjej dansade på festen. Jag var också med och serverade glass plus att jag och Sarah utsåg vilka som hade vunnit tävlingen om snyggaste utklädningen!! 

Det var väldigt kul. Många hade klätt ut sig till prinsessor och änglar och andra saker också som clown och racerförare tillexempel ;). 

Tyckte denna bild passade bra! Så fin jag var i mitt löshår från Grekland, ser ju ut som en riktig prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0