Alla gillar vi goa gamla bilder

Bonjour! I skolan idag hände väl inget speciellt förrutom att jag och Bea målade av varann fast man fick inte kolla samtidigt som man målade... Så snygga blev våra konstverk ;)

Sen lekte vi lite med två förstoringsglas och typ satte in dom i ögonen haha så fuuult!! Nu  förstår ni hur mycket vi får gjort på lektionerna, haha :D

Jag har också varit på friskis en sväng och gympat lite!! :) Imorgon får vi se vad jag hittar på, skönt att inte ha något bestämt tycker jag, men vi hoppas såklart på bra väder! Vi hörs mer imorgon...

Nu bjuder jag på lite gamla bilder men bara för att de är fredag :D











Och med det hälsar Johanna godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0