Glassboll ?

Shoe! Idag skulle vi sprungit på idrotten men vi hade vikarie så vi slapp det, heja vikarien!! :) Sen så hade jag utvecklingssamtal, scary :s...  Efter blev de handboll kul att spela igen! :D ♥ Har precis ätit en hamburgare och känner mig väldigt glassugen :p På tal om glass, titta vad jag hittade på coolstuff... En GLASSBOLL!!!


Skruva av korken, häll i salt och isbitar. Öppna den andra kroken, häll i mjölk och sen tar man i vad man vill ha, t.ex socker och bär. När bollen är stängd skaka den och passa runt lite eller så kan man kasta gris om man så önskar :p När man gjort de i ca 10 minuter öppna bollen och tar ut glassen! Grymast uppfinning tycker jag! :P

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0