Minnen ♥

Hejsan! ♥
Har haft en bra dag idag och nu ikväll har jag suttit och kollat på lite bilder från i sommras och från resor och sånt. Nu vill man bara att sommaren ska komma!! Jag längtar så tills imorgon för då ska vi ha halv åtta hos mig igen fast hos Elin denna gången!! :)

Bjuder på lite bilder!
´
Jag, Elsa, Alva, Emmie, Elin och Michis i sommras!


Min bäbis (a)


Vårkonserten - Gestaltningen...


Skolavslutningsdagen! :)


Midsommar !


GLASS ÄR BÄÄÄÄST!!!


Wilma & Johanna fotar loss...


Malta!


Malta!


Malta!


Kreta!

Ha det bra, vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Wilma Olsson

Åh nu vill man bara att det ska vara sommar! Den bilden blev ju faktiskt ganska cool när du tog kort på mig när jag tog kort på en blomma! :)<3

2011-03-26 @ 10:10:49
URL: http://www.wilmaolsson.devote.se
Postat av: Svar Wilma:

Jaa jag kan inte vänta mkt längre nu! :)

Aa de kortet blev jättefin! <3

2011-03-26 @ 12:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0