Cupcake kanin

Idag har jag varit på kalas hos min kusin som fyller 11 år! Det var mest kompisar från hennes klass som var där men de var väldigt roligt!!

Av mig fick hon ett rosa graffitinagellack, läppglans, 4 typ parfymer, ansiktsmask med hallonmojs och en fin rosa liten nässesär...

Vi åt grillspett som man fick göra själv, tzatziki och klyftpotatis, mums! När vi hade ätit körde vi lite lekar bla smakleken, jag var dommare men sen tvingade dom upp mig så jag skulle smaka och de var jätteläskigt.

Jag trodde först att jag fick en snigel men det var bara creme fraiche, hahaha :D.

Senare fick vi efterrättsbuffé... Hemmagjord polkagrisglass, lakritsglass, chokladmuffins med rosa grädde och strössel, halloncupcakes med vit frosting och den såg ut som en kanin, marshmellows doppade i choklad och strössel och massa godis!

Cupcake-kaninen ;)

Marshmellows doppad i choklad och strössel!

Chokladmuffins med rosa grädde och strössel :)


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Haha jag trodde "chokladmuffins med grädde och strrössel" va till den bilden på dig hahah XD jag bah VAA!?

2011-06-15 @ 16:31:09
Postat av: Svar till Hedvig

Haha tack för den då :p

Fast jag tycker ju för sig den muffinsen var rätt snygg så varför inte... :)<3

2011-06-22 @ 09:07:44
URL: http://johannajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0