jag älskar att bada

Hejhej!

Go dag idag, skönt att vara ledig också så blir skolveckan lite kortare ;). Idag har jag i alla fall städat bort alla gamla kläder som bara legat och tagit plats i min garderob, så nu går de faktiskt att stänga alla lådor!! ;D

Sen har vi varit en sväng på torp och shoppat lite. Påvägen hem beställde vi pizza, ohyeah :p.

På eftermiddagen tyckte jag att de blev lite för varmt ute så jag och kusin gick ner till stranden och badade tills alla dumma maneter kom och bombade oss...

Köpte ett par vita & ett par svarta shorts...

Ett rosa linne...

Sen köpte jag också en mörkgrå tröja fast hjärtat ska inte vara på egentligen
det ska bara sitta där under vårkonserten då hela klassen kommer ha tröja
med hjärta på!

Kram, hörs imorgon :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0