Tvålaffären

Igår morse åkte vi ju till Göteborg. Vi var på Nordstan och på gatorna runt om kring. Jag var självklart inne en vända på tvålaffären också, det är ju faktiskt ett måste!

Om du inte har varit i tvålaffären innan så kan jag berätta att det luktar väldigt starkt när man kommer in. Det finns tvål, body lotion, badbomber & gelé typ, allt är snyggt med fina mönster och med glitter på och sånt... 

Vi åt lunch på en resturang, jag tog en pasta med tomatsås, kyckling och riven ost, väldigt gott! 

När vi kom hem var det bara att byta om och sen snabbt iväg till några kompisar på en ungdomssamling typ ;).






Det som köpter i Göteborg får ni se i nästa inlägg för nu ska jag gå och äta lite ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0