Johanna är inte död

Hejhallå!

Jag är inte död, jag har bara inte hunnit skriva på de senaste dagarna. Nu sitter jag i alla fall i husvagnen på en camping på Öland.

Här har vi träffat gamla kompisar och så. Stranden här är superfin, en jättestor sandstrand.

Idag har vi badat, det har blåst rätt mycket så det var stora vågor!! Det var väldigt skönt i vattnet idag och så är det ju så bra att det inte finns maneter här heller.

Till lunch idag åt vi tacotallrik på en resturang här på campingen. Nu har vi precis vart och handlat lite mat. Så ikväll ska vi grilla korv.

Som jag skrev i ett inlägg tidigare så har jag ju med mig en hel del böcker (typ 11 st) och jag kan meddela att jag är på min tredje än så länge ;).

Nej nu kan jag inte sitta här och uggla mer för nu ska jag och mamma ta oss en promenix och sen blir det att grilla då...

Ha det super!!

 / Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0