Våren är dum!

Hejsan! :)

Idag började vårens hemskheter... Pollen!!! Ögonen rinner, halsen kliar, man nyser och näsan rinner. Usch inte roligt alls, pollenallergi är inget jag rekomenderar.

 Just nu mår jag inte så bra men jag ska försöka gå och lägga mig tidigt och så hoppas jag att det är bättre imorgon då hela laget drar till Alingsås för att spela Potatiscupen!!! :D Det ska bli jättekul!

 Nu är jag i full gång med att packa allt som ska med, matchkläder, vanliga kläder, pengar, sovsäck, luftmadrass, tandborste och tusen andra saker. Men sen kommer jag till den svåra frågan... Vilka solglasögon tar jag med, vad tycker ni?

Dom svarta, turkosa, röda, vita eller dom gula ? :P

Kommentarer
Postat av: bea!

vita eller gula !

2011-04-15 @ 07:16:45
URL: http://bbeasbabbel.blogg.se/
Postat av: Svar Bea:

Haha försent, de blev dom röda :P

2011-04-17 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0