I´m back!

Shasha bloggen!
Har varit hemma från skolan ett par dagar nu, haft jätteont i magen men nu håller de på att bli bättre så de känns skönt! :) Idag har jag mest legat kryat på mig och läst lite och såntdär som man gör när man inte är helt frisk... Sen på eftermiddagen drog jag och mamma en sväng ut till torp, där köpte jag två par skor och sen köpte vi mat och så. När vi kom hem så åt vi grillat kött med potatissallad till och sen grillad paprika, min favorit! :p Nu på kvällen har vi haft lite fredagsmys med tvn på, en godisskål på bordet och med varsinn dator i knät, social familj jo tack jag vet, haha :D

Om ni är nyfikna på hur skorna ser ut så får ni se det imorgon!!
Det händer grejer med träden när solen kikar fram!


Ha det bra kompisar! :)


Kommentarer
Postat av: Wilma Olsson

Det samma kompis! ;D<3

Tycker vi får hitta på något some day!^^

2011-04-30 @ 09:37:59
URL: http://www.wilmaolsson.devote.se
Postat av: Svar till Duracell:

Hihi :)

Ja de får vi allt göra, och vi som ska lära oss skjuta med vänstern också!! :)<3

2011-04-30 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0