Funny Bunny

Hej igen! :D

Så skönt att komma hem nu igen och det stämmer borta bra men hemma bäst!

Jag har saknat min lilla fluffiga filur så mycket också! ♥

Jag blev så glad nu när vi kom hem för då märkte jag att det var helt grönt överallt!

Alla fina påskliljor har slått ut och dom flesta träden också, hoppas bara att min lilla
odling i trädgården växer till sig lite också! :)


Idag så bjuder han på en bild när han myser i sin sovsäck! :)


Imorgon får vi se vad jag hittar på, så skönt att bara vara ledig!!! 
Men på tisdag så har vi iaf fristudiedag och då skulle man laga lite
mat med recept och allt, undrar vad jag ska slänga ihop? :s

Jag tar gärna emot förslag!! :D

När jag pratade om mat kom jag att tänka på pannkakssoppan som 
vi åt när vi var i Österrike, den smakade faktiskt ganska okej :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0